Часті Питання F. A. Q
1. Як оформити замовлення?
- Оформити замовлення можна будь-яким зручним способом,
- Написати в чат сайту
- Зателефонувавши за телефоном, або прямо на сайті через кошик замовлення
- Натисніть (Купити) під описом товару і зробіть замовлення
- Докладніше Як купувати
- Онлайн замовлення приймаються в будь-який час 24/7
2. Який графік роботи?
- Пн-Пт: з 9:00-18:00
- Сб: з 9:00-14:00
- Вс: Вихідний
3. Яка мінімальна сума замовлення?
- В нашому магазині Ви можете придбати товар на будь-яку суму
4. Як доставляється замовлений товар?
- Доставка по Україні здійснюється переважно компаніями "Нова Пошта" і Укр пошта.
- Можливо відправити іншою службою доставки за погодженням
- Детальніше про доставку
5. Коли ви відправите моє замовлення?
- Замовлення оформлені до 16:00 у будні дні відправляються в цей же день, у суботу замовлення приймаються до 14:00 і так-ж вирушають в цей же день.
- Всі замовлення оформлені Пн-Пт після 16:00, Сб після 14:00 . Відправляються на наступний робочий день
- ТК Новою поштою можливо отримати замовлення через 1-2 дня
- При замовленні по Україні ТК Укр Поштою доставка зазвичай займає 2-5 днів.
- Швидше всього - самовивіз зі складу. р. Боярка Київської обл.
- Про доставку та оплату замовлень - Детальніше
6. В який час приймаються Онлайн замовлення?
- Онлайн замовлення приймаються цілодобово 24/7 у вихідні та святкові дні.
- Ви залишаєте замовлення на сайті через кошик замовлень або за Viber +380675007462
- Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом для уточнення деталей.
7. Як оплатити товар?
- Післяплатою (з мінімальною передоплатою 50 грн)
- Оплата при отриманні кур'єру по Україні "Новою Поштою". Так-же Післяплатою (с хв. передоплатою 50грн)
- Оплата через банкомат в будь-якому відділенні банку. Оплата картками VISA або MasterCard.
- Оплата через Приват 24, Сплативши повну суму за товар, Ви економите Комісію за переказ грошей. (20 грн +2% від суми переказу)
- Оформити операцію через "Покупка без ризику"
- Докладніше Як купувати та оплачувати товар на Prom.ua
- Реквізити для оплати відправляються після уточнення замовлення на Viber або СМС
- Оплати проводяться після уточнення наявності товару, способу доставки та підтвердження замовлення.
8. Які гарантії, що ви відправите моє замовлення?
- Наш Офіційний і Сертифікований інтернет-магазин СионЛюкс несе 100% відповідальність за відправлення замовлень
- Маркетплейс Пром.юа так-же захищає покупки до 3000грн.
9. Які умови для Дропшиппинга?
10. Товар який я хочу купити - "Немає в наявності"
- Під кожним товаром в нашому магазині стоїть позначка "В наявності", "Немає в наявності", "Очікується" або "Під Замовлення"
- Прохання звертати на це увагу і зробити відповідний вибір.
11. Зі мною ніхто не зв'язався після оформлення замовлення, що робити?
- Можливо ваш заказ ми не виявили з-за збоїв в системі тут може бути й людський фактор і технічний.
- У будь-якому разі, якщо протягом 30 хвилин ми з Вами не зв'язалися, передзвоніть, напишіть смс або на Viber (Заздалегідь дякуємо)
- А також зверніть увагу, що якщо Ваше замовлення було оформлено в неробочий час, ми можемо Вам зателефонувати трохи пізніше, ніж зазвичай
- Спасибі Вам за розуміння!
12. Чи можу обміняти або повернути Не потрібний мені товар?
- Так, ви можете це зробити протягом 14 днів.
- Всі умови Повернення та обмін товару
- Згідно із законом України повернення та обмін товарів належної якості провадиться протягом 14 днів з дня продажу
- Якщо зазначений товар не був у вживанні, збережені його товарний вигляд, упаковка, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики.
- Якщо Ви отримали бракований товар, Ви повинні зафіксувати дані пошкодження при отриманні товару на пошті в присутності працівника пошти, з фото та відео фіксацією, чим і заверите шлюб товару.
- Ми дорожимо своєю репутацією і ніколи не отруюємо браковані або пошкоджені товари, всі товари перевіряються перед відправленням.
- Якщо Ваше замовлення було відправлено "Новою Поштою" або "Укр Поштою" при отриманні Ви зможете відкрити посилку і переконатися, що Ви отримали те, що замовляли і вміст посилки не має пошкоджень і тільки після цього прийняти товар. Якщо Ви виявили явні пошкодження, Вам необхідно буде відразу звернеться до працівників служби доставки для отримання страхового відшкодування, так як всі посилки застраховані. Якщо Вас не влаштовує що небудь ще Ви можете відмовитися від посилки і відправити її назад.
- При відправці іншою службою і в інший день, для обміну або повернення товару, Вам необхідно оплатити доставку товару при відправленні товару.
- А гроші за товар будуть повернуті вам на мапу
13. Чи є у вас сторінки в соц. мережах?
- Наша Сторінка у Facebook
- Наша Група в Facebook
- Наша Сторінка в Instagram
- Підписуйтесь і будьте в курсі оновлень
- Всі Відгуки про нашу компанію
- Будемо вдячні за відгук про нашу компанію Залишити відгук і про товар який ви придбали
14. Допоможіть нам стати краще
- Будь ласка, Завжди задавайте свої питання і пишіть свої пропозиції
- Ми з радістю на них відповімо і можливо саме Ваше питання з'явиться на сайті і допоможе іншим користувачам.
- Пишіть нам на пошту sionlux.com.uaна Вайбер, а краще зателефонуйте
- Ми завжди прагнемо бути для Вас найкраще і готові до будь-яких змін на користь суспільства.
- Бажаємо Вам миру і добра.
- З повагою Компанія Сіон-Люкс
Інші статті
- Сумки для ноутбука та документівВаш ноутбук заслуговує найкращого захисту та стилю, і ми маємо для вас ідеальний варіант! У нашій новій статті розглянемо найтрендовіші та функціональні сумки для ноутбука, які не лише додають вам стиль, але й забезпечують максимальний захист вашого технологічного компаньйона. Готуйтеся до зустрічі з новим образом для вашого робочого або навчального будня!Повна версія статті